Ügyintézés
A portán és a titkárságon mindenben segítenek, továbbirányítják Önt a megfelelő ügyintézőhöz.
Minden aktuális információt a honlapunkon teszünk közzé.
A portán személyesen bármikor jelezheti ügyét – baleset, talált/elveszett tárgy, sürgős üzenet, vagy ha nem tudja, kihez forduljon.
A “Baleset, káresemény” szekcióban található felelős munkatársakat vagy a portát haladéktalanul értesíteni kell.
A délutáni napközis foglalkozáson való részvétel ügyében személyesen intézkedni azt jelenti, hogy a leendő első osztályosok szülei az osztályfőnöktől kapott űrlapot kitöltik és helyben leadják. Negyedik osztályig, a többi alsós évfolyamon az erre a célra megadott online felületünkön tavasszal kell kitölteni. Az étkezési igényekkel kapcsolatos kérdéseire az "Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés" menüpontnál találja meg az információkat.
Az elveszett és talált tárgyakat a portán, titkárságon kell jelezni. Az aktuális lista elérhető a blog “Elveszett tárgyak” kategóriájában.
Az adott részleg aloldalán megtalálhatóak a jelentkezési lehetőségek, de érdeklődhet osztályfőnöknél vagy a titkárságon is.
A Segítő szolgáltatások és Egészségügy aloldalakon megtalálja a szükséges információkat és elérhetőségeket.
Kérdések témák szerint
Kérdések intézmény szerint
Óvoda
Hogyan zajlik a beiratkozás? Kik jelentkezhetnek? Mitől különleges a Hunyadi óvodai élet? Tudja meg a legfontosabb tudnivalókat gyakori kérdésekre adott válaszainkból!
Iskola
Milyen osztálytípusok indulnak? Mit érdemes tudni a jelentkezésről? Hogyan támogatjuk a gyermekek beilleszkedését? A leggyakoribb kérdéseket és válaszokat összegyűjtöttük!
Alapfokú Művészeti Iskola
Mely tanszakokat kínáljuk? Milyen eszközökre van szükség? Hogyan történik a jelentkezés? A gyakori kérdések segítenek eligazodni a művészeti képzés világában.